måndag 27 augusti 2012

Vardag

Hemma efter bara en lektion i skolan. Dessutom har jag hunnit köpa engelskaböckerna till skolan och besökt optikern. Hos den senare gick med resultatet att nya glasögon kan vara bra men är inte akut. Styrkan var densamma men hon justerade brytningsfelet lite. Så jag får tid på mig att hitta en bra båge.

En bortglömd inställd lektion gav mig en fri eftermiddag. Jag skulle kunna plugga med väljer att passa på att städa medan jag är ensam hemma. Blir trevligare att plugga i kväll när det är rent och fräscht runt mig.

1 kommentar:

  1. Äsch det där var väl ganska städat....
    Säger en som fick vada in till dottern garderob i morse... Tur hon inte hade några legobitar på golvet. Det räckte så bra med att trampa på dockor, låtsas vertyg och gosedjur mm mm mm
    Gaaaah!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...