måndag 27 augusti 2012

Så nöjd. så trött.

En underbar helg är över. En ny vecka har börjat. Och jag börjar den nya veckan en aning trött och sliten... ;-)

Helgen var underbar!!! Jag är så nöjd!!! En massa underbara människor, glädje, skratt och dans!!! Det är år och dar sen jag dansade känns det som.

Och jag fick ju faktiskt tag i drömskorna precis innan vi skulle ombord så Yeay!!! Med tanke på att jag aldrig går i höga klackar och dessutom hade avklarat lchf-loppet på dagen är jag lite imponerad av mig själv som klarade nästan hela kvällen i nya skorna.
Fram på småtimmarna fick jag ont i fötterna och bytte skor. Lika nöjd var jag för det...

Hela familjen mötte upp med bilen vid terminalen när vi kom i land. Och tur var väl det då jag hade en aning mer packning på hemvägen än på ditvägen.

En kort lång helg som var så underbart rolig och jag längtar redan till nästa år!!!

1 kommentar:

  1. Tack för ett trevligt dygn :) detta måste ju snart göras om. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...