tisdag 14 augusti 2012

Så otroligt efterlängtat!

Jag sitter på pendeltåget. (jag vet, jätteovanligt att jag bloggar när jag är ute och åker... ;-) Jag har sagt hej då till tjejerna. Deras kusin är hemma med dom. Grabbarna är hos en kompis. Och jag ska på dejt med min make. Det känns så härligt!!!

Jag kan inte minnas när vi sist tog oss tiden att verkligen vara barnfria. Det känns riktigt bra! Vi ska på Allsången på skansen. Är första gången för både mig och Tony så det ska bli kul.

Mindre kul är det att jag var tvungen att välja gympaskor till kvällens klädsel. Men som min härliga vän Martina sa, allt klär en skönhet och ikväll är jag en sådan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...