tisdag 14 augusti 2012

Börjar bli redo...


Skolstarten närmar sig med stormsteg. Nu är det mindre än en vecka kvar! Känns riktigt spännande! Och det börjar kännas mer verkligt nu med då jag börjat få hem böcker med... På måndag är det dags!

Annars då? Jodå, ringde sjukgymnasten om min fot igår. Fick en tid nästa onsdag... Förbud att springa fram till dess. Så vi får väl se om jag tar mig igenom lchf-loppet nästa lördag... Vill ju så gärna.
Idag har jag jätteont i vänsterfoten igen. Inte alls kul. Har inte gjort nåt ansträngande heller. Lämnat tjejerna på dagis och sen varit ett varv till centrum...Jaja.. Får väl ladda med lite alvedon sen för ikväll ska jag gå på foten.

För ikväll ska jag på dejt med min make! För första gången på år och dar... Medan barnens kusin M ska passa barnen ska jag och Tony gå på Allsång på Skansen. 

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...