onsdag 15 augusti 2012

Så härligt och mindre kul...

Tänk vad lite tid utan barnen kan ge så mycket positiv energi!
Jag och Tony åt en väldigt oromantisk middag på Burger King innan vi for vidare till Skansen.
Vi fick ståplats så jag var lite orolig för min fot. Det gick bra och vi fick en riktigt härlig kväll med bra uppträdanden.

Idag ska tjejerna till dagis medan grabbarna är hemma med mig då fritids är strängt idag och imorn.
Jag ska tvinga grabbarna att följa med och lämna på dagis innan vi går tillbaka hem. Idag vill jag inte släppa ut dom till granngården utan att följa med först. Vi läste på nätet igår, när vi var på skansen, att det var en lägenhetsbrand på den gården. Så jag vill gärna se hur det ser ut och kunna svara på frågor innan jag släpper iväg dom själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...