lördag 25 augusti 2012

Första eventet avklarat!

Bredvid kameler och elefanter samlades en massa lchf-entusiaster och så vi, inte lika seriösa lchf-anhängare. ;-)
I omgångar skickades ca 200 prsoner iväg för att springa, jogga eller gå 6km. Jag joggade, gick och spurtade tillsammans med Sofie. Vi tog oss runt och kom inte sist.
En fin goodiebag senare, utdelade träningskläder och en massa glada skratt senare lämnade vi Gärdet för en sen lunch på McDonalds, lite snabbshopping och sen en promenad till båten.

Nu sitter vi och väntar på tillgång till hytten. Det skulle ta en timme efter att dom började släppa ombord resenärer till vi fick hytterna. På grund av städning... Jaja, jag hinner ju blogga. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...