torsdag 16 augusti 2012

Både glädje och sorg...

Tänk, när vädret var lite sämre förra veckan, då tjatades det om hösten. Nu när det är strålande solsken och varmt ute så är det nästan ingen som säger nåt alls om vädret... Jag njuter i alla fall för fullt!!!

Igår var det så härligt när jag skulle hämta på dagis att det nog tog en halvtimme innan vi kom därifrån. Det är så skönt när vi inte behöver stressa hem.

Jag hoppas att det fina vädret håller i sig idag med. Min moster begravs idag. Kommer bli tungt. Jag åker dit med mamma och pappa. Även fast jag inte träffade henne så ofta så känns det fortfarande konstigt att hon inte finns längre... <3

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...