måndag 13 augusti 2012

Mot nya äventyr!

Måndag! Ny vecka, nya äventyr, nya erfarenheter! Sista veckan på sommarlovet. Nästa måndag börjar skolan. Känns lite skumt. ;-)

Jag måste fixa med skolböckerna den här veckan. Idag får der bli en tur till biblan. Dom hade tyvärr stängt i fredags när jag var i Nynäs... Och kan inte biblan hjälpa mig får det bli lite shopping.

Jag ska försöka få ordning på fötterna med. Det är speciellt den vänstra det är illa med. Försökte mig på en tur igår med dom nya skorna men klarade bara av att jogga i sakta tempo i 500 meter. Kändes riktigt trist! Nästa lördag är lchf-loppet och jag skulle verkligen vilja klara av det! I värsta fall får jag väl gå runt sakta sakta. ;-)
Det jobbigaste är att jag inte riktigt vet hur jag ska få ordning på det onda...

1 kommentar:

  1. låter som du överansträngt dig... stretcha vristen varje dag, inlägg till skorna? rätt skor? går du på rätt underlag? stödstrumpa? kan sittta i ryggen? många problem under midja startar från ryggen då du belastar hela din ryggrad av att gå/springa och du bör va extra försiktig om du har titigare ryggproblem.

    krya på dig kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...