söndag 12 augusti 2012

Modig rekommenderas!

Nu har jag och grabbarna varit och sett filmen Modig. Vilken bra film! Även killarna tyckte att den var jättebra! Lite spänning, lite läskigt, en massa skratt och mycket hjärta! Vi rekommenderar verkligen andra att se den!

Och just det... Innan filmen sprang vi in på stadium en snabbis... Trodde inte vi skulle hitta nånting men fick tag på skor till både mig och Sebastian.
Vet inte om minar superbra joggingskor men dom duger till jag hittat nåt riktigt bra. Speciellt med tanke på att dom var tokreade. ;-)
Funderar på att åka hem och inviga dom i regnet...

1 kommentar:

  1. Lilly tjatar varje dag att hon vill se den filmen =) kanske ska gå med henne på den =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...