fredag 17 augusti 2012

Jag kom iväg...

Och jag tror minsann jag blev nöjd! Har lite svårt att känna efter i nacken då hon hade i en halv burk vax... Hon har nog klippt lite annorlunda i bak än jag haft innan men det känns bra och såg snyggt ut i spegeln.
Jag ska nog göra som Martina sa, ta en bild på hur det ser ut nu och visa upp nästa gång. ;-)

Och sen är det ju så bra att en Coop Forum ligger i samma hus. Det går ju att fynda så bra då. Och så kan man passa på att handla middag. Mindre smart är sen att det är en lång bit till bussen och sen ska jag byta till tåg med... Mina armar kommer inte vara sams med mig sen. ;-)

Tips - Lindex sålde höst/regnjackor från sitt eget märke och från fix för 50:-!!

Jag gjorde en liten upptäckt häromdagen... Jag har tappat två följare på bloglovin sista veckorna. Sen jag började blogga mer... Jag måste skriva riktiga tråkiga inlägg numera. ;-)
Ni andra, som är kvar och står ut med mig, jag hoppas ni finner nånting av det jag skriver som intressant. ;-)

4 kommentarer:

  1. Hahah ja fyyy vad tråkig du är Linda. Tråkig, men snygg!

    ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh va bra pris på jackor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det. Tyvärr fick jag bara tag på till grabbarna. Fix-jackorna va ju som regnjackor..

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...