fredag 17 augusti 2012

Längtar...

Tänk, jag som längtade hem så väldigt. Jag längtar ut igen! Tyvärr passar det inte i helgen, av lite olika anledningar.
Jaja, vi får göra det bästa av situationen. Är ju ingen idé att sitta och tjura i alla fall. :-)
Det går tydligen nån båttävling nere i Nynäshamn i helgen så vi pratade om att kolla in den. Jag hoppas på lite badväder med. Blir nog bra. :-)

Idag har jag varit och lämnat Sebastian på hans nya fritids. Det är i fritidsgårdens lokaler så det är lite annorlunda med graffiti på väggarna. Det fanns pingisrum, ett rum att spela kinect i (heter det så?) plus en del annat. Dessutom hade dom införskaffat en massa nya spel och pyssel. Det var en väldigt nöjd kille som satte sig för att bygga ihop ett stort vikingaskepp i lego när jag gick. :-)

Själv ska jag nu göra ett nytt försök att ta mig till frisören. Återstår att se om jag kommer få förklara sjuttielva gånger hur jag vill ha det eller om frisören fattar på en gång. Oavsett vilket ska jag starta med att säga att dom inte får blåsa upp håret som en bob. Avskyr hur det ser ut på mig och tycker inte det är skönt när dom gör det heller...

2 kommentarer:

  1. Ta med ett kort på hur du såg ut när du var nyklippt helt enkelt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måste leta genom alla bilder från sista året och se om jag hittar nån bra på nacken. Hon misslyckades där....

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...