lördag 18 augusti 2012

Ett abrupt uppvaktade.

Jag vaknade med ett ryck idag och trodde vi hade försovit oss. Halvvägs ur sängen kom jag på att det är lördag... Kanske inte det roligaste uppvaknandet men jag blev garanterat vaken i alla fall...
Idag ska Emilia på kalas och vi andra funderar på att titta på båttävlingar nere i Nynäshamn. Återstår dock att se om jag måste gå på kalas eller om jag får titta på båtar...
Kan ni fatta att jag ska börja skolan på måndag?! Det känns helt overkligt! Och spännande! Och läskigt! Och roligt!
Extra kul är det att alla jag pratar om det med tycker att jag har gjort ett bra val i mitt liv. Jag trodde en del skulle bli skeptiska till att jag, en fyrbarnsmamma på 34 år, väljer att sluta jobba för att plugga på komvux... Är så tacksam för alla positiva kommentarer!!!
Nä, om jag skulle ta och släpa mig ur sängen... Har ett mail att avsluta och som jag borde ha skickat igår... Hoppas att mailets innehåll blir klart till nästa helg!!!

6 kommentarer:

  1. jättespännande med pluggandet, superbra av dig att göra detta. att studera är mitt livs bästa val =))

    SvaraRadera
  2. Man ska göra det som känns bäst för en själv.
    Ska bli kul och följa din skolgång :)

    Jag skulle vilja plugga till tekniker men just nu är jag inte där för att ha motivationen till 100 %

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3
      Och du kommer säkert hitta din motivation!

      Radera
  3. Va spännande att börja plugga.
    Får jag fråga till vad?
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. I första hand ska jag plugga in gymnasiet. Den här terminen blir det svenska, engelska, matte b och historia.

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...