söndag 12 augusti 2012

Efterrätten och bio...

Maria lade upp bild på sin cheesecake igår och jag blev så sugen. Googlade efter recept och blev en aning besviken att dom skulle kylas över natten... Fortsatte leta lite till och hittade en snabbvariant. Som jag dessutom modifierade lite på en gång. Resultatet blev en snabb halloncheesecake. Gjord på hallonkesella och det blev sååå gott!!!
Körde med krossade digestivekex i botten och sen på med smet (1dl vispad grädde blandad med en burk kesella) och färska hallon. Rekommenderas!!!

Idag har jag vaknat alldeles för tidigt men å andra sidan ger det mig gott om tid för en lång dusch och en rejäl frukost innan jag, Sebastian och Oskar åker till stan för att gå på premiären av Modig. :-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...