lördag 11 augusti 2012

Riktigt nöjd!

Morgonen började lite väl tidigt för min del och när ungarna var rörliga strejkade mamman ett tag. Efter en väldigt sen frukost åkte jag och tjejerna och handlade på kvantum i Nynäs. Lagom rörigt. Hem och lite lek på gården.

Sen blev det förberedelser för kvällen. Jag bakade en egen variant av västerbotten. Köpte färdig pajbotten och bytte ut västerbottenosten till 1878-ost. Blev supergott. Barnen fick pyttipanna och jag och Tony åt kräftor. Nu sitter jag och njuter i kökssoffan och vet att jag borde avsluta efterrätten. ;-)

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte O om att få pyttipanna? Brukar det inte vara han som vill ha kräftor :-)

    SvaraRadera
  2. Jodå. Han åt lite pyttipanna innan han gav sig på kräftorna. Och den här gången åt han faktiskt av kräftorna med. Stolt mamma som i fortsättningen får mindre själv...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...