torsdag 16 augusti 2012

Ska jag eller ska jag inte...?

Funderar på om jag ska springa in till frisören innan jag möter upp mamma och pappa för lift till begravningen... Sen kommer nästa fråga - bara toppa och fixa till nacken eller klippa till det ordentligt igen?
Gillar mitt korta hår men saknar det långa ibland... Fast å andra sidan saknade jag det inte förrän det blev sommar och varmt och det blev varmt i nacken...
Hinner fundera en stund till. Vill ju va riktigt snygg i håret nästa helg med. ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska klippa till det som när du klippte kort. Det var riktigt fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Har nog nu i efterhand kommit fram till att jag gillade det riktigt bra med den längden jag hade efter sommaren... Men men...

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...