tisdag 31 juli 2012

Sista morgonen...

Igår bestämde jg mig för att idag blir sista dagen här ute... Det känns skönt och sorgligt på samma gång. Visst hade jag kunnat stanna veckan ut men det tar på krafterna att vara ensam med barnen...
Dessutom har jag en massa andra tankar som far runt hela tiden. En del av dom väldigt tunga. Känns skönare att ta dom på hemmaplan...

Jag måste dessutom tydligen ta strid mot försäkringskassan och det är lättare hemma än från mobilen med dålig mottagning...

Finns ju positiva saker med att åka hem med. Träffa vänner tex. Och ge sig ut på skolboksjakt... Fatta att om tre veckor går jag i skolan igen!!! Känns helt sjukt. Men skoj!!

Nä, fixa lite frukost nu så jag hinner packa ordning lite sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...