lördag 28 juli 2012

Morgonmys. Eller?

Lördag morgon. Tre barn och en mamma vakna...
Och alla tre barn är utspridda ovanpå mamma och en sovande pappa... Har lite svårt för att bestämma mig om det är mys eller inte. ;-)
Jag tycker i alla fall att det är mys att få vakna bredvid min man efter att ha varit åtskilda i två veckor.

Idag går färden hemåt för mig och tjejerna. Dom ska på poolparty imorn och det kan vi ju inte missa. Dessutom ska Emilia äntligen få sin sista efterlängtade födelsedagspresent. Mer om den sen...

Vi ska komma ihåg att skicka ut inbjudningskort till Emilias kalas. Hon är riktigt orolig att vi ska glömma bort det... :-)

Det ska bli skönt att få komma hem lite. Duscha. Mitt hår är inte sams med nånting i kombinationen shampo/balsam/saltvatten. Så surt för jag brukar älska att tvätta håret i saltvatten...

Nä, om jag ska sparka i land lite barn och upp ett stycke make så det blir frukost nån gång. ;-)

3 kommentarer:

  1. Ja är et mys eller inte - det är frågan... ;)
    Men det ser mysigt ut iaf. Kram fina

    SvaraRadera
  2. Om barnen var stilla så skulle det väl vara mysigt men de har en förmåga att använda sina vassa armbågar och hårda knän och inte kan de vara still mer än en sekund heller haha

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte att det såg väldigt mysigt ut :)

    Hoppas att ni får en fin söndag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...