fredag 1 juni 2012

En tung dag...

Det är en lång tung dag idag...

Tjejerna är hemma från dagis då personalen har planeringsdag och jodå, vi har haft en ganska bra dag. Men det tar på krafterna, krafter jag inte har så mycket av.
På förmiddagen var vi först upp till dagis för att hämta Emilias gummistövlar. Vi hade tur att personalen var där på förmiddagen så Emilia slapp gå och vara blöt hela helgen.
Därefter åkte vi ner till Nynäs för att handla lite. Det gick super och tjejerna skötte sig jättebra.

Men allt eftersom dagen har gått har helgmonstren börjat visa sig mer och mer. Grabbarna kom hem och hade även dom träffats av helgmonster... Så passande eftersom mitt tålamod samtidigt är nästan noll. Lägg på en tvååring som tar av sig blöjan hela tiden..

Mitt upp i allt detta har jag dessutom fått ett väldigt jobbigt besked om en närstående person. Mina tankar går till hela familjen och det gör mig så ledsen att höra hur det är... Jag önskar jag kunde göra nåt för att förändra...

Alla ni andra, krama om era nära kära lite extra! Ta vara på varje dag!

4 kommentarer:

  1. Det gör mig ont att läsa att du haft en jobbig dag fina vännen! Styrkekramar!

    SvaraRadera
  2. Ja ursch för sånna dagar. Som tur är så tar de slut också.
    Och extra styrka i en jobbig stund.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Jobbigt med sådana dagar... vi har vår beskärda del, där av min frånvaro på bloggarna :( men börjar sakta komma tillbaka igen :)
    En dag i taget.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Hej finaste <3

    Det var kul att ses idag men jag måste få be om ursäkt för att jag var "lite" frånvarande... jag var så trött så jag höll på att gå i molekyler :)
    Inte lätt att vara "gammal" och ränna runt på event i landets alla hörn ;)

    Stor kram och jag hoppas vi ses snart när jag är liiiiiite piggare <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...