onsdag 30 maj 2012

Premiärbesök för boysen

I söndags åkte ju jag och grabbarna till Gröna Lund för att kika på Childhood-dagen.
Vi hade sällskap av Johanna och hennes grabbar och hon bjöd dessutom på inträdet!
Tack så jättemycket!!!
Childhood bjöd på konsert med Martin Stenmarck, Danny Saucedo, Glada Hudikteatern, David Lindgren, Timoteij och Sean Banan. Den sistnämnde var grabbarnas favorit medan jag fick gåshud på armarna av Glada Hudikteaterns otroligt duktiga tjejer!
Dessutom sprang vi även på min lillbror och grabbarnas kusin.
Grabbarna ville ju dessutom självklart åka lite också. Det var ju deras första gång på Grönan och som den snälla mamma jag är så fick dom självklart åka. Vi startade med att tillsammans besöka lustiga huset. Både jag och grabbarna skrattade så vi kiknade. Riktigt roligt!

Sen åkte dom Nyckelpigan. Det var lite nervöst innan men dom klarade det galant och tyckte det var superskoj!
Sen ville grabbarna prova på Lilla Fritt Fall (som hette nåt annat än så ;o)
Alla tre såg väldigt nervösa ut medan dom väntade på att åka iväg men kom ner och hade haft det så kul! Och det pirrade visst i magarna med. Så otroligt duktiga och modiga! För jag gillar inte sånt. ;o) 
Att försöka fotografera tre grabbar samtididigt som det händer en massa spännande runt omkring är inte det lättaste.  
Vi avslutade besöket inne på Grönan med att åka Kaffekopparna tillsammans.
Jag skrattade så tårarna sprutade! 
Jag och grabbarna på Djurgårdsfärjan, Sebastian med en stor klubba i mun.. ;o)

Jag hade verkligen en toppendag!
Tack Johanna för att du lurade med mig!
Orken tryter nu och det var en lång dag som var precis vad jag orkade just då.
Men vi hade samtidigt toppenväder med strålande solsken, massor av värme, otroligt många glada skratt och både jag och grabbarna var riktigt lyckliga! Det är värt all brist på ork nu i veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...