måndag 14 maj 2012

Stolt mamma och lite vardagsbabbel...

Så här duktiga var barnen i helgen! <3
Dom rullade chokladbollar (jag hade rört ihop det kvällen innan) och både Oskar och Emilia stekte korv till lunch. :-)

Vi hade en bra helg. Hann med lite både hemma och i båten. Skönt även om jag önskar att jag hade hunnit med mer.
Det är svårt när jag känner mig så otroligt trött hela tiden. Det känns som om jag aldrig får sova ordentligt. Kommer jag inte i säng för sent så väcks jag på nätterna. Antingen av barnen eller som i natt, bara ändå. Vaknade flera gånger utan anledning. Och när jag väl lyckas komma i säng och får sova och dessutom skulle kunna ta mig en sovmorgon vaknar jag oftast redan runt sextiden...

Vilket betyder att jag medan varven går runt som i dvala. Idag har jag dessutom en huvudvärk med i bilden... Jaja, nån gång blir det väl bra...

Har ringt och försökt få tag på en person ett par dagar. Antingen har hon gått hem före halv tre eller så är hon upptagen... Suck... Men nu har jag i alla fall fått tag i en mailadress till henne.

Idag och imorgon väntar jobb... På onsdag ska vi på begravning. Torsdag är det jobb igen sen är jag ledig resten av veckan. Så skönt!
Grabbarna ska på scoutläger fredag till söndag. Så jag hoppas verkligen att dom får bra väder i helgen!!!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni fick en bra helg. Hoppas du får sova ut ordentligt snart någon dag. Kram fina

    SvaraRadera
  2. mysigt med bak.
    trist med sömnen, det är samma här.
    sover skit, vaknar tidigt. huvudvärk.
    kanske pollen som gör det? eller våren haha, förmkt sol ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...