onsdag 16 maj 2012

Spännande möte och sommar runt hörnet!

Gomorron! Jag sitter på bussen ner till Nynäshamn. Ska på möte. Om min framtid. Känns riktigt bra! Ska bli spännande!
Vad det är för möte? Hmm... ;-) Jo, jag ska träffa en studievägledare. Det ni! Jag har mina stunder för jag faktiskt lyckas ta tag i saker och ting...
Berättar mer efter mötet.

När jag stod och väntade på bussen såg jag att många av påskliljorna i rabatterna hade börjat vissna. Det måste ju betyda att sommaren är nära! För vårblommor ska ju inte blomma på sommaren. ;-) Jag hoppas sommaren är nära i alla fall. :-)

Hmm... Kom just på varför jag gillar pendlingen till jobbet. Man hinner bläddra genom Metro, blogga, kolla facebook och twitter och läsa. Idag hinner jag blogga och läsa en sida eller två. ;-)

Hoppas ni alla får en härlig dag med många glada skratt!!! <3

3 kommentarer:

  1. Ahhhhh du ska träffa en sån som jag läser till :) Hoppas du får ett bra möte och att du får svar på dina frågor :)
    Kram till dig och lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på mötet då! Hoppas det blir som du har tänkt dig. det låter iaf spännande! ^^

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...