lördag 12 maj 2012

Sol, pirater och förändringar...

Så där vackert väder hade vi mellan regnskurarna igår kväll. Och riktigt varmt. Nu på morgonen är det grått, mulet och inte alls lika varmt. Det blir nog ingen lång dag utomhus idag så jag får hitta på pyssel att ta till hemma.
Funderar på om jag ska bädda ut bäddsoffan och låta barnen ha ett piratskepp. Eller så kan vi ha picknick i den. Nånting lite roligare ska det bli i alla fall.

Eventuellt kanske vi får besök med. Vore jätteroligt.
Maken jobbar dessutom så sällskap är ju aldrig tråkigt då. :-)

Vi får se hur dagen blir. Hoppas den blir lika bra som gårdagen. Jag var på en otroligt fin begravning på dagen. Jättevacker var den. <3
Därefter fick jag en stund för mig själv innan jag åkte hem och hämtade grabbarna och Malin. Emilia hade tur och fick en playdate med sin älskade Elias. Även kvällen blev bra. Lämnade grabbarna på disco och fick hem Emilia. Hon och jag hade lite fredags efter att Malin somnade.

Dessutom har jag ringt en del samtal. Funderar mycket på framtiden och hur jag ska må bättre. Har inte bestämt mig ännu men det kan komma och bli en del förändringar här framöver... Återkommer med vad så fort jag har lite bättre koll. :-)

Nä, nu ska jag nog övertala barnen att fixa lite frukost. Magen morrar. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...