söndag 20 maj 2012

Sommar!?!?

Vilket underbart väder vi har!!! Riktigt sommarväder som är linnevarmt. Som jag njuter!!!
Äntligen kan jag sitta på balkongen och bara vara. Synd bara att jag var tvungen att skura rent från massor av fågelskit först. Stolar, bord, ljuslyktor och golv var fulla.... Men nu är det rent och jag sitter hör med Malin och äter salta pinnar och dricker cider. Ja, Malin får ingen cider.... ;-)

Helgen har varit riktigt trevlig men även fast jag fått sova en del så känner jag mig toktrött... Hoppas det vänder snart...

Grabbarna har haft det toppen på sitt scoutläger och har tydligen badat!!!! Brrr .... Kan inte ha varit många grader i vattnet. Men är dom nöjda så varför inte. :-)

Jag tycker det är härligt nu när sommaren är på g. Synd bara att jag inte får grilla på balkongen. Det hade varit pricken över i. :-)

Hoppas ni andra har det lika härligt som mig!

1 kommentar:

  1. vilken söt bild:)!! o ditt glas får mig att längta efter ett glas kallt rose vin på en ute servering!! nu måste de bli sommar;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...