måndag 21 maj 2012

Trött måndag

Vad härligt det är att att vakna långt, långt innan klockan ska ringa och inte kunna somna om... Har dessutom ont i huvudet och känner mig genomförkyld...
Misstänker att det blir en lång dag idag...

Bilden är på Malin från igår morse. Hon ligger på golvet nedanför min säng. Jag vet att hon kom och väckte mig tidigt och att jag så åt henne att gå och lägga sig igen och sen somnade jag om.
När jag väl vaknar till liv är Tony och Emilia uppe. Tony frågar då var Malin är för han kan inte hitta henne. Sötnosan hade somnat om på min fårfäll. :-)

Idag väntar jobb. Är dessutom lite lagom stressad över tvättberget... Men hinner väl med det under veckan. Håller det härliga vädret i sig borde det inte bli överdrivet mycket med smutstvätt dom kommande dagarna. Det är ju helt klart ett plus i kanten för sommaren. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...