tisdag 29 maj 2012

Bloggmiddag

Igår var jag på bloggmiddag!
Ja, alltså, en middag med bara bloggare. ;o)
Det var jag, Martina, Ewa, Anna och Marie-Louise.
Vi åt en riktigt god meze-middag på restaurang Sahara! Så otroligt gott och jag vaknade fortfarande mätt i morse. ;o)
Mer bilder på maten finns hos dom andra så kika in där...
Och inte nog med att det trevliga sällskapet och den goda maten - Ewa hade dessutom fixat ihop en liten goodiebag åt oss. Stort tack till Midsona som sponsrade! Jag är såååå nöjd!!! Teet ska bli extra kul att prova då jag brukar dricka dom andra smakerna av samma märke.

Jag hade en jättebra kväll med många härliga skratt.
Tack tjejer!!! Jag behövde det här!
Det är helt klart värt att ligga på soffan med skallebank idag.

2 kommentarer:

  1. Tack själv finaste <3 Helt klart en kväll värd att minnas :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Det måste vi göra om :) Kram fina

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...