onsdag 25 april 2012

Wax on, wax off...

Idag har jag överdoserat med frisk luft. Så härligt. Eftersom vi blev tvungna att tidigarelägga sjösättningen av båten med två veckor och vi ovanpå det åkte på en massa sjukdom har vi nu väldigt kort om tid på oss att bli klara. Så istället för att stanna hemma och leka med barnen på gården på min lediga dag fick dom gå till fritids och dagis och jag själv åkte med svärfar och svägerska till båtklubben. Där har svärfar informerat mig om hur jag ska jobba på bästa sätt - wax on, max off...

Återstår bara att se om han och maken tyckte att jag gjorde ett bra jobb. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...