tisdag 3 april 2012

Tröttare än tröttast...

Vilken skum dag... Var på riktigt bra humör i morse men väldigt trött. Känner mig ännu tröttare än bilden visar... (en gammal bild...)

Första timmarna på jobbet gick jättebra men vid tolvtiden, precis när vi får som mest att göra fick jag ont i magen. Riktigt så där magknipsaktigt. Lite lätt illamående och så kallsvettades jag i omgångar. Fick springa på toa men enbart med resultatet några minuters slappna av, inget annat. Fullt normal mage...
Varje gång jag gick tillbaka till kassan och det kom mer gäster blev det värre... Men efter en dryg timme blev det längre och längre tid mellan "anfallen"...
Vid två kändes det bättre och jag kunde äta lunch som vanligt. Efter det har jag känt mig okej. Inte helt hundra men ändå okej. Till nu... Fick just värsta kallsvettattacken. Fast mår ändå bra. Sååå skumt!!!

Funderar på om det är sista veckans tidsomläggning i samband med sommartiden, lite lätt sömnbrist, speciellt sen igår natt blandat med stress som fick kroppen att säga ifrån...

Jag planerar i alla fall att bara ta det lugnt och somna tidigt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...