tisdag 3 april 2012

Strålande solsken..

Jag njuter av att solens strålar skiner mig i ansiktet. Dom ger mig positiv energi. Dagens temperatur är inte lika lockande. Det var tre minusgrader ute när jag gick upp. Nu ligger det nog runt nollan. Jag tycker det är lite för kallt...

Jag sitter här och håller tummarna med. Hoppas att dom som jobbade stängning igår hann tvätta och hänga upp min skjorta. Jag lyckades glömma den på jobbet när jag gick hem och den var i extremt stort behov av en tvätt... Håll tummarna åt mig!

Blir en lagom lång dag idag. Grabbarna har scouter ikväll och blir därför hämtade av farmor och farfar så att dom kommer dit i tid. Så jag hoppas det blir lite lugnare hemma ikväll så jag och tjejerna kan ta tag i påskpysslandet nån gång. Det är ju inte många dagar kvar nu... :-)

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad över att jag slipper påskpysslet i år, jag hatar att pyssla. Trollen har övernattning hos sin pappa ifrån lördag till söndag, så jag ska tillbringa min påsk i soffan och äta rester ur frysen :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt med påskpyssel
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...