torsdag 19 april 2012

Pippi Långstrump och fnitter...

Bara sekunder innan bilden togs fnittrade Malin tyst. Så sött.

Det blev en riktigt lång natt. Emilia kräktes i ett från tolv till tre, halv fyra. Nån gång mellan ett och två kräktes Malin med. För hennes del kan det va magsjuka men också lika gärna den hemska nästan hon har. Jag hoppas på det första för annars kan hon ju faktiskt fortfarande bli magsjuk...

Nån gång mellan halv fyra och fyra, efter att ha kikat på Pippi Långstrump på dvd, slumrade jag äntligen till men redan vid fem började jag vakna i omgångar. När klockan ringde vid sex stängdes den av och jag vände mig för att somna om. Fick sova ett par timmar medan Tony tog barnen.

Idag känns tröttheten i hela kroppen. Jag har orkat upp för att hämta lite frukost som intogs i sängen. Känner mig helt slut!

Tjejerna däremot verkar må ganska bra efter omständigheterna. Båda har ätit smörgås och fått behålla den. Däremot är dom lika trötta dom. Malin får däremot värsta energirycken mellan varven vilket inte känns riktigt lika kul...

3 kommentarer:

  1. Nej! Era stackare. Hoppas de e bättre nu & att denna natten blir bättre
    styrkekramar

    SvaraRadera
  2. Fy och usch, stackars er!! Här har ju Frallan oxå haft något skräp i kroppen??
    Kan inte alla bara få vara friska NU!!! Vi bestämmer så tycker jag :)

    Nej recpetet på kakan var någon form av sockerkaka med marängtäcke?? Såg så galet gott ut :)

    Tack snälla <3

    Kram och jag hoppas verkligen jag hinner via Loppi en sväng ikväll... ska strax iväg och fotas :)

    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni alla mår bättre nu.
    Det var trevligt att äntligen träffas igår :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...