söndag 22 april 2012

Hjälpredan...

Jag har lite hjälp här på morgonkvisten. Malin hjälper mig att plocka tvätt. Ur korgen och ut på golvet. Känns ju lite så där. Speciellt med tanke på att det sista jag gjorde igår kväll var att plocka rent här hemma...

Magsjukorna verkar vara över för den här gången. Dock inte sjukorna. Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av en febrig Sebastian. Återstår att se hur det utvecklar sig.

Även idag väntar en lång arbetsdag. Ska se om jag kan lyckas smita en halvtimme tidigare så jag kan se söndagsfilmen från början. ;-)

3 kommentarer:

  1. skönt m expert hjälp så där tidigt på morgonen:) o morgonpigg e hon också:)! ha en bra arbetsdag

    SvaraRadera
  2. Du får väl helt enkelt bara lära henne vart hon skall lägga den rena tvätten. :-)

    SvaraRadera
  3. Fint med hjälp ibland ... och ibland kanske inte ;)
    Trist med sjuka, men skönt att magsjukan är över i af!
    kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...