torsdag 19 april 2012

Omgång två...

Vi hann precis somna när Emilia kom och väckte mig och berättade att hon hade kräkts.
Det var bara att gå upp och ta hand om henne och sängen för att sen bädda henne på en madrass inne hos oss.

Hon har kräkts ett par gånger till men är duktig på att träffa den rosa hinken. Min lilla tjej.

Hon sa nyss alldeles ynkligt att det är jobbigt att kräkas. Jag kan inte annat än hålla med henne..

För henne blev det inte lika lätt som för Oskar. Hon har redan kräkts massor bara på en timme...

Själv kämpar jag för att orka med. Kräk är bland det absolut värsta jag vet...

1 kommentar:

  1. men usch, trist att ni får den sjukan, hoppas ni mår bättre nu <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...