onsdag 18 april 2012

Så kan det gå...

Hihi... Vilket snyggt inlägg jag fick iväg förut. Alldeles tomt och fint ... ;-)

Jag laddade hem bloggappen och skulle ändra inställningarna när jag lyckades klicka på posta istället.

Här är vi mycket piggare idag än igår. Dels har vi inte haft nåt mer kräk (fast jag väntar på nästa...), dels fick vi alla sova gott i natt. Jag sov så gott att jag inte märkte av Malin i sängen förrän hon sparkade för mycket på mig. Och så försov jag mig en timme imorse. Tur att bara Sebastian skulle iväg. ;-)

Just nu sitter vi ute på gården bredvid. Oskar njuter av att få vara ute medan Malin tycker jag är dum som vill att hon ska sova.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...