måndag 30 april 2012

Egotripp

Igår blev det en egotripp till city för mig.
Efter att ha varit låg till och från sista veckan tog Tony barnen igår medan jag behövde passera jobbet en snabbis.

Som vanligt promenerade jag från tåget till restaurangen och när jag var klar där fortsatte jag promenera. Gick ner mot slussen där jag köpte mig en sub att äta på vägen och fortsatte sen till Gamla stan. Köpte mig årets första glasstrut som avnjöts bland turister och solsken. Jag strosade runt utan mål, kikade i affärer och bara var. Det var första gången på väldigt länge som jag kunde göra det utan att ha en tid att passa. Riktigt givande!

Hittade två klänningar på hm som jag blev alldeles kär i så dom fick följa med hem. Hoppas på bra väder idag så jag kan inviga en.
Det ser i alla fall ut att bli en solig dag!

Förutom att det är Valborg idag är det en speciell dag. Jag väntar på ett glatt besked. Vi är många som gör det. Hoppas kunna dela med mig senare idag. :-)
I övrigt kommer vi nog försöka tillbringa en massa tid ute i solen, jag och barnen. Maken jobbar några timmar och till han kommer ska jag ha hittat på en bra middag. ;-)

Nä, nu morrar magen så mycket att jag nog får smyga upp och göra en macka. Hoppas ni alla får en fin dag!!!

6 kommentarer:

  1. åh vad härlig din dag låter, riktigt avis. det va du värd vännen! Hoppas hoppas hoppas ni får det besked ni vill ha och behöver. många kramar

    SvaraRadera
  2. skönt de lät o va glassen såg god ut:)! ha en trevlig valborg

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med lite egentid :)Kram

    SvaraRadera
  4. TACK! ♥

    Men gud så gott! :P Vill med ha! Är så trött och sliten på jobb så du anar inte haha. :)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Åhh gott. Hoppas du fick ett bra besked. Spännande.
    kram
    får läsa vidare o se vad det var =)

    SvaraRadera
  6. åååååååååååååååååååååååååh glass!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...