lördag 28 april 2012

Kvalitetstid med monster :-)

Gomorron! Efter en lång dag på jobbet igår kom jag i säng i tid och fick dessutom sova ostört hela natten. Välbehövligt och det gjorde att det inte kändes så surt att vakna vid klockan sex. Hann prata lite med min make innan han gick.
Emilia kom upp och lite senare även Malin. Nu har vi lite morgonmys i mammas och pappas säng.
Kvalitetstid med tjejerna. :-)

Idag hade jag tänkt ta med ungarna för att äta lunch på jobbet och sen ska vi gå en lång promenad till båtklubben över Årstabron. Så nu hoppas jag att vädret håller sig på vår sida.
Just det, måste komma ihåg att ta med flytvästar till barnen!

Hoppas ni andra får en härlig aprillördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...