tisdag 20 mars 2012

Vårdagjämning, kalas och bebis

Jag sitter på bussen hem. Blev en lång dag idag.
Det började redan imorse med ett vårdcentralsbesök inklämt mellan dagislämning och tåget till jobbet.
Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa för att bjudas på en god middag. Mums!
Tack för maten mamma!

Sen tog vi en kort promenad till bror och svägerskan för att kalasa lite. Svägerskan fyller år och bjöd på god tårta!
Och så passade jag på att dumpa en kasse babysaker. Under alla event jag har varit på sista året har det delats ut massor med sånt där som passar bäst till en nyfödd och nä, vi varken har en sån eller kommer få. Däremot ska lillebror och svägerskan få bebis om en månad så jag hoppas allt föll dom i smaken. :-)

Annars då? Jodå, det händer en del i livet. Sånt som inte kan skrivas öppet. Men jag har bestämt mig för att ingen ska kunna sätta sig på mig. Blir det strid är det med mig som segrare. :-) Jag tror det är våren som ger mig positiv energi!

För nu är det ju verkligen vår. Idag är det vårdagjämning och vad passar inte bättre än ett mindre snöoväder under morgonen då? ;-)

3 kommentarer:

  1. tänk på dig själv nu, nu är våren här njut

    SvaraRadera
  2. Ja fy, snö e inte de minsta vårigt ju. =)
    Kul att lillebror ska få bebis. Då blir de bebis mysande snart

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...