onsdag 21 mars 2012

En sån där bra dag!

Dagen började bra. Till och med trots att vi hade lite frukostmonster på besök. Jag känner att vi verkligen har fått till bra rutiner på morgnarna nu!
Att det var flera varma plusgrader och strålande solsken gjorde massor med humöret!

Alla ungar, och jag själv, fick på oss fleecejackor och täckvästar idag. Redan när jag lämnade dagis fick jag ta av mig en tröja. Nu, på väg hem, åkte västen av och trots att jag bara har en tunn, vindtät uppknäppt fleece på mig så svettas jag. Såååå härligt!!!! Jag måste bara hitta en tunnare sko nu med...

Mindre kul var det att det strulade med tågen imorse... Fick ta tunnelbanan efter halva vägen och kom 20 minuter försent.. Var dessutom lätt stressad och nervös redan innan tågen började strula.
Har haft mitt möte idag. Det gick ganska bra. Bättre än förväntat! Och det kändes som att den person jag trodde skulle vara minst på min sida var mest på min sida.
Jag fick sagt en hel del. Det kändes bra!!!
Jag är inte hundra nöjd hela vägen men tror det kommer att bli bra... Ska hem och räkna lite...

Och under tiden tiden njuter jag av sol och värme!!! :-)

2 kommentarer:

  1. visst är det härligt med vår å slippa alla vinterkläder!!

    Håller tummar å tår att allt blir och går som du vill, vad det nu än är =)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...