lördag 3 mars 2012

Tankar på en ledig dag...

Denna fina bild har jag stulit av härliga Ida på Adaras.se. Hon tog den av mig i måndags på spottingen.

Igår var jag ledig. Malin hade en tid bvc så dagen var upplagd kring det.
Grabbarna sov hos farmor och farfar så det var bara jag och tjejerna på morgonen. Riktigt härligt! Och vi hann med massor! Likadant på eftermiddagen, jag hann med mycket mer än jag trodde att jag skulle göra. Kändes så bra! Lägg till strålande sol på det med!

Dock upptäckte jag att den lediga dagen gav mig tid att sakna nåt jag inte trodde jag saknade - min tid med bloggsurfning.
Sista veckorna har jag i stort sett bara mobilsurfat och bloggat bara när lusten funnits där.
Men jag har knappt svarat på kommentarer här i bloggen, fast jag läser ALLT!!!! Och jag har knappt surfat runt i andra bloggar. Och jo, jag saknar det.

Jag lägger min tid på livet just nu och det känns bra! Men samtidigt är det lite trist att missa vad som händer i "världen"... :-) Så här handlar det inte om att få vardagspusslet att gå ihop utan att få tid och ork över för alla er andra! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...