onsdag 29 februari 2012

Trötta fötter...

Bild från i måndags när jag och barnen var i Nynäshamn.

Dagens härliga humör lyckades hålla i sig trots en massa bråk med ungarna. Bråk som började i samma sekund vi mötte barnen och höll i sig till dom kom i säng. Jag tror vi är i lite ofas med våra nya rutiner och tider här hemma...

Eftersom jag lyckades hinna med att plocka rent i tjejernas rum redan i morse så när vi kom hem var det egentligen inte så mycket att göra. Lite disk, fixa en tvätt. Dessutom passade jag på att vika en massa ren tvätt.

När allt detta var avklarat hade jag ändå en massa positiv energi kvar så jag gick en promenad! Riktigt härligt var det och alldeles för länge sen.
Nu sitter jag med fötterna i soffan. Dom är väldigt trötta nu. Hela 20500 steg har jag fått ihop idag! Yeay!

4 kommentarer:

  1. vilken härlig bild:)!!!! nu e de vår;)!!

    SvaraRadera
  2. Åh det ser så härligt ut!!

    SvaraRadera
  3. Det såg verkligen underbart ut! Nu hoppas vi att vädret håller i sig :)

    SvaraRadera
  4. Vilken ljuvlig bild :) Jag känner verkligen hur våren är där och sniffar runt :)

    Kram :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...