torsdag 22 mars 2012

Slut på fotbad!

Jaaa!!! Envis som jag är så provade jag mina gympaskor än en gång. Ville så gärna slippa gå i vinterkängorna. Och ja, det gick! Jag fick i den onda tån!!! Så skönt!!!

Mindre kul är att jag behöver åka och hämta ut en pencillinkur till mig. För den onda tån. Den vill inte riktigt läka som den ska. Men det blir nog bra det med.

Tur i oturen, om man nu kan säga så, så är Malin sjuk idag. Hon vaknade med en massa feber i morse. Lite hängig och gnällig men ändå rätt bra humör. Det gör i alla fall att jag kan hämta ut pencillinet på en gång och påbörja kuren så fort som möjligt. :-)

Så nu ska vi njuta av sol och värme en liten stund. :-)

2 kommentarer:

  1. krya på henne!!
    Skönt med vårskor förstår jag =)
    kram

    SvaraRadera
  2. Åh så skönt, hoppas tån snart är sig själv igen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...