fredag 24 februari 2012

Det har slutat snöa!

Vårkänslorna är på topp!!!
Det har varit flera plusgrader ute på dagarna och det i kombination med lite vind och regn har lett till att gräsmattorna tittar fram mer och mer!

Jag förväntar mig en massa bakslag i mars men under tiden njuter jag av vårkänslorna i kroppen! Så mycket att det faktiskt har slutat snöa här i bloggen! Det ni!

Annars då?
Oskar har varit dålig halva veckan. Feber, hosta och ont i kroppen. Och själv har jag lyckats få nageltrång så idag fick det bli ett besök till vårdcentralen. Det var en inflammation men inte infektion. Order om att alsolsprita på dagarna och lufta på nätterna. Och helst skulle jag bara använda skor med öppen tå. Lättare sagt än gjort när man måste ha stängda skor på jobbet... Och så verkade det inte så populärt när jag sa att jag skulle jobba med tån imorn.. Men jag åker iväg och försöker jobba. Annars får jag väl gå hem...

I tisdags var det ju Fettisdagen. Tror inte nån missade det. Här hemma passade jag på att baka egna minisemlor. Och shit vad nöjd jag blev!!! Bullar blev så där härligt luftiga. Mums!!!

Just nu sitter jag här och fördriver lite tid medan den onda tån bultar. Jag väntar på att det ska komma nån snubbe och köpa babyskyddet/bilbarnstolen. Han kom från Uppsala men hade varit i Upplands Väsby och tänkte passa på medan han var i Stockholm. Jag sa att han var välkommen. Men tror nog inte han hade koll på att jag bodde ca 5 mil utanför city... Hehe... Ja, ja, jag är nöjd bara jag blir av med stolen. Den tar plats. ;o)
Och eftersom jag känner mig på så härligt hurmör så skickar jag ut lite Friday love till alla härliga människor som kikar i min blogg!!!
Hoppas ni får en härlig kväll och en trevlig helg!!!
♥♥♥

1 kommentar:

  1. Jag hade gärna kommit över till dig på en semla jag <3

    Men just nu ligger hela familjen i influensa och det är BLÄÄÄÄÄÄ!!!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...