lördag 25 februari 2012

Krokus, kräftor och melo!

Somnade alldeles för tidigt igår. På soffan. Tror inte maken tyckte att jag var så roligt sällskap! ;-)

Väcktes imorse redan vid sextiden av Malin. Det var inte hela världen då jag redan hade en ställd väckarklocka. Det väntar jobb idag och jag måste dessutom ta tåget så att jag är på plats redan 45 minuter innan jag börjar då tågen bara går en gång i timmen så här tidigt...

Men vad gör det när man möts av blommande snödroppar och krokus i rabatten?!?! :-)

Håll tummarna för att min tå håller hela dagen och att jag hinner hem i tid till melodifestivalen!

Ikväll ska jag festa till det med kräftor och vin till melodifestivalen så ni kan ju tänka er att jag längtar redan nu! :-)

1 kommentar:

  1. Jag lyckades för första gången i år titta på mellon. Matandes ungarna samtidigt. Men det gick jättebra, de satt som små tända ljus. He he. Man får inte vara dum inte.

    Hälsningar
    Yohanna som skickar med en länk om du skulle bli sugen att hoppa med denna veckan:
    http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-love.html

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...