måndag 23 januari 2012

Suck och jaaa!!!

Suck! Kan inte somna... Malin har strulat i en timme innan hon äntligen gick ner i varv och stannade kvar i sin säng.

Allt spring med henne fick min hosta att dra i gång igen... Ligger här och hostar för fullt. Men kom precis på att jag borde kunna ta hostmedicin igen. Känns som att det kommer bli en lång natt...

Härligt är i alla fall att det har snöat intensivt hela kvällen.
Trappan som leder upp mot bron här utanför har inga synliga trappspår längre. Det är riktigt, riktigt härligt med allt snöande!!!!

4 kommentarer:

  1. Känns som att du behöver en kram! KRAM

    SvaraRadera
  2. tack så mkt!
    och gud vilken underbar bild! jag vill med ha så mkt snö, så otroligt mysigt!

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick bukt på hostan och att ni fick sova i natt. Kram

    SvaraRadera
  4. Gud så vackert! Om jag inte visste bättree skulle jag hoppas på samma tillstånd utanför mitt fönster nu!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...