måndag 23 januari 2012

Ett abrupt uppvaknande!

Jag lyckades somna till slut i natt. Och väcktes strax efter klockan sex, före väckarklockan, av att grannen ovanför skottade sin balkong!!! Inte lite försiktigt utan ordentligt med en stor skyffel som smällde i överallt så det dånade nere hos oss...
Lite drygt... Hon får gärna vänta till klockan blir lite mer nästa gång...

Annars är jag sååå nöjd med dagens väder! Solsken, cirka två minusgrader och en massa härlig snö! Vi fick drygt tre decimeter i natt! Vackert pudrig snö! Sååå härligt!!!

Och det bästa av allt är att det verkar komma mer!!!

3 kommentarer:

  1. Jag skulle ha blivit galeeen!!! Finns det inte någon sådan där "oskriven lag" om att man INTE stör grannarna förrän typ vid 8? (eller kanske 7)
    Här har vi fårr lite snö också, men knappt ens värt att skotta. Men det blev ljust och fint, något annat vore sund att säga.
    kram

    SvaraRadera
  2. Efter sju tror jag det är... Men den här damen förljer inte reglerna...

    Och läste just hos smhi att vi fick en snökanon över oss därav mängden snö...

    SvaraRadera
  3. vilken härlig bild:)!! o vackert o härligt väder man blir så lycklig:)!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...