söndag 22 januari 2012

Dop, mat och snö.

Jag och Emilia var på dop igår. Jättefin!
Därefter plockade mina föräldrar upp oss och vi åkte till min moster och morbror för traditionell lutfiskmiddag. Även min mormor och andra morbror kom. Vi hade en superhärlig dag!!

Idag har vi alla varit ute i snön en sväng på förmiddagen. Och efter lunch satte det igång att snöa och har sen fortsatt snöa. Det kommer inga jättemängder snö men tillräckligt för att vi nog kan ta fram snowracern snart. :-)

Mindre kul är att jag hostar som bara den och Malin grinar mest hela tiden... Suck!

1 kommentar:

  1. tycker emilia också om lutfisk:)!?? ja vädret e sä härliigt vi har varit ute o åkt snowracer hela förmiddagen!!:!! hoppas d stannar nu:)!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...