torsdag 12 januari 2012

Orkat lite, önskat mer...

Yeah! Jag orkar sitta en stund vid datorn idag! Det ni! Känner mig lite piggare! Är nog för att febern verkar ha släppt nu... Jag hoppas det i alla fall... Den dök inte upp när alvedonen och iprenen gick ur kroppen förut. Däremot har jag fortfarande världens hemskaste huvudvärk. Den värker överallt, till och med i hårfästet!!! Dessutom har hostan dykt upp nu med... Jag känner mig fortfarande svullen i halsen med...

Hoppas det vänder nu! Orkar inte mer! Det är faktiskt riktigt drygt att inte orka nånting! Idag orkar jag sitta en stund här. Men inte mer än så. Jag tillbringar tiden i soffan...

Och inte blir jag på bättre humör av det här jäkla pissvädret vi har!!! Ja, jag tycker verkligen så! Jag vill ha vinter! Kallt! Pulkaväder! Ungarna vill ha det! Dom vill inte ha regn! Och idag har det regnat ihärdigt hela långa dagen. Det är inte kul!

Jag behöver inte ha meterdjup snö, det räcker så att det är lagom att åka pulka. Det behöver inte vara kallt, det räcker att snön ligger kvar! Jag tycker det är riktigt deprimerande med det här höstvädret!!! Och jag tror dessutom att det innebär att sommaren blir en kall sommar, all värme används ju nu! Tänk på det ni! ;o)

Nä, nu bankar huvudet igen... Soffläge väntar...

2 kommentarer:

  1. Hej hopp
    Visst tallriksmodellen är bra om man fixar det.
    Eftersommin kropp inte funkar som den ska och jag får depp så äter jag allt i min väg.
    så går jag upp ännu mer, mår sämre och fixar det inte alls :(
    Dukan dieten ser jag inte direkt som en diet, för när man gått igenom alla faser då får man äta som vanligt igen mer eller mindre men då lär man sig samtidigt vad som är bra mat och denna diet stärker hud, hår, naglar och musklerna mer vilket jag verkligen behöver.
    kram

    SvaraRadera
  2. Usch krya på dig. är det influensan då fått? Och jag vill också ha snö, det här skit vädret gör en bara deprimerad och sur. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...