fredag 13 januari 2012

Långsam återhämtning...

Yeay! Idag var inte huvudvärken riktigt lika illa när jag vaknade! Men kvar är den. Tillräckligt för att alvedon behövs!
Med följden att jag toksvettas. Lägg sen på att jag dessutom plockat rent och gått ett varv med snabeldraken.
Det är så jag tycker synd om maken, så illa luktar jag nu...

I övrigt har en nästäppa börjat smyga sig på och en envis hosta. Men jag känner mig piggare idag!

Och ja, jag vet att jag ska ta det lugnt! Men jag kände att jag behövde kolla vad kroppen orkar. På måndag ska jag jobba full dag plus tiden att pendla. Jag har fortfarande inte klivit utanför dörren den här veckan och det är fredag. Jag har plockat och dammsugit i en halvtimme. Och är helt död!
Det krävs snabb återhämtning nu känner jag...

1 kommentar:

  1. attans va länge d sitter i:) måste varaven riktig elak influensa) krya p dig nu för sjutton gubbar:)!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...