tisdag 24 januari 2012

Min dag!

Hipp hipp hurra för mig idag!

Fast jag hade nog önskat mig en bättre start på dagen...

Jag vaknade av hostan nån gång vid strax efter fyra, halv fem och har sen inte kunnat somna om på grund av min hemska hosta... I över en timme hostade jag nästan utan uppehåll. Lägg till att jag dessutom har vaknat av hostan fler gånger i natt med...

Till slut gav jag upp och gick och kokade mig en kopp te.
Hostan är lite lugnare men hela kroppen värker inklusive huvudet...

Får nog bli ett besök på vårdcentralen idag...

Men jag är glad för det är min födelsedag och vi har en massa snö ute! Det har kommit ytterligare ett par centimeter i natt! :-)

Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!!!

5 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...