söndag 15 januari 2012

Mattan eller korgen?

Det är nånting med mina barn och tvättkorgen... Oavsett om den är tom eller full ser det ut så här när dom klätt av sig i badrummet...

Idag känner jag mig piggare. Mest fysiskt. Huvudvärken är kvar men på den nivån att jag försökt gå utan full dos alvedon. Misstänker dock att det är smart att packa ner några stycken till jobbet imorn...

Var upp till centrum och handlade med Malin på eftermiddagen. Trött rygg, trött kropp. Jag misstänker att jag kommer lida imorn när jag kommer hem... Och kommer dessutom inte vara hemma förrän framåt halv nio. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...