måndag 16 januari 2012

Snöfall, mer sjukdom och jobb...

Jaha! Så var det då dags att åka till jobbet igen efter att ha varit hemma sen i julas...
Det kommer nog bli en lång dag. Dels jobbar jag lång dag och kommer inte vara hemma förrän vid halv nio. Kommer inte träffa barnen heller... Sen återstår att se hur jag kommer må. Bara att gå och lämna Emilia på dagis tog på krafterna och då har jag inte ens kommit till jobbet ännu... Men det blir säkert bra.
Har laddat med alvedon i fall att... ;-)

Värre är det för Malin idag... Tony konstaterade att hon hade feber i går kväll och den är kvar idag. Närmre 39 grader. Och så en massa hosta på det. Känns lite jobbigt att inte få vara hemma med henne...

Nånting väldigt positivt är att det snöar!!! Inga mängder men tillräckligt för att göra allt vitt! Det fick mig i alla fall på bra humör!!!! :-D
Hoppas bara det stannar kvar nu!

1 kommentar:

  1. lycka till på jobbet idag!! o hoppas malin snart blir bättre!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...