lördag 14 januari 2012

Ett litet steg...

Livet känns en aning bättre nu! Inte mycket men lite i alla fall... Sov en timme på soffan i förmiddags och det gav lite energi. Vi har dessutom haft en ganska lugn eftermiddag här hemma. Kan bero på att fröken fyraårstrots var i väg på kalas. ;o)

Jag hostar och är helt slut men har faktiskt inte riktigt lika ont i huvudet just nu som förut. Bara en sån sak...

Allt annat som händer i livet... Ja, det får bli ett steg i taget. Det är tugnt, det är jobbigt, det kommer bli bättre... Det är ett bakslag men har vi kämpat så här länge för att komma hit ska vi väl komma förbi det här hindret med.

Ikväll ska det tröstätas en massa morötter doppade i smaskig dip! Till den härliga doften av chilin maken kokar till morgondagens middag!

2 kommentarer:

  1. skönt att höra att de känns lite bättre i alafall o Att ha ont i huvudet e nog en av dom jobbigaste sakerna ja vet!! hoppas att de fortsätter åt rätt håll nu då:)!!!

    SvaraRadera
  2. Lite bättre är iallafall lite bättre...
    Tror det är lite bättre här med fast jag är så full med febernedsättande, smärtstillande, rinexin och antibiotika så jag kan väl anses vara dopad antar jag...
    Hoppas på en ljusare morgondag.
    För oss båda!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...